Fundacja "Swoboda"

Głowno ul. Sosnowa 4

tel.  42 710 75 46

Kontakt

ul. Sosnowa 4
95-015 Głowno

tel. 42 710 75 46
e-mail: fundacjaswoboda@op.pl

NIP: 733-13-46-807
Regon: 101316239

Przychodnia Fundacji "Swoboda"

Kontakt

Fundacja "Swoboda"

ul. Bielawska 15

95-015 Głowno

ul. Sosnowa 4

95-015 Głowno

tel.   42 710 75 46

e-mail: fundacjaswoboda@op.pl

NIP: 733-13-46-807

Regon: 101316239

Przychodnia Fundacji "Swoboda"

Przychodnia czynna jest

od poniedziałku do piątku

w godzinach  8:00 - 18:00

 

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Wyślij do nas pytanie

Rejestracja Pacjentów

od godziny 8:00

tel. 42 710 75 46

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku

z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tekst w języku polskim: Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Nr 4.5.2016) (RODO), informujemy iż:

 

a) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Fundacja Swoboda z siedzibą w Głownie, ul. Sosnowa 4 , 95-015 Głowno.

Dane kontaktowe (adres korespondencyjny): Fundacja Swoboda z siedzibą w Głownie, ul. Sosnowa 4 , 95-015 Głowno. , e-mail: fundacja swoboda@op.pl

 

b) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi).

 

c) podstawę przetwarzania Pana/Pani danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych.

 

d) Pana/Pani dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom tj.: partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, kancelariom podatkowym

i prawnym, windykatorom, operatorom pocztowym, przewoźnikom, firmom drukującym korespondencję .

 

e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać Pana/Pani danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony.

 

f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakończenia sprawy, której dotyczy korespondencja).

 

g) przysługuje Panu/Pani prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

 

h) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO.

 

i) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procesowana.

 

j) W ramach prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi) nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje. Dane osobowe nie są profilowane.